pepatah pujangga

Kebahagiaan itu diibaratkan seperti sebatang pohon yang rendang, tempat tumbuhnya adalah jiwa dan perasaan kemanusiaan, ketakwaan kepada Allah adalah merupakan air, udara dan cahaya yang membantu pertumbuhannya..

Yusuf al-Qardawi

Monday, August 16, 2010

Wajadiri kali 13 yang sungguh BAHAGIA!!!!

Salam..menjengah kembali!!yezza...kali ni nak share sikit perkara yang berlaku pada wajadiri silat cekak ustaz hanafi yang telah berlangsung di UIAM..nak share banyak2 malas la pulak..hehehe...so,aku letak yg ade muka aku je..hahaha...program yang di anjurkan ini menyingkap kembali sekitar tahun 2005 kerana sekali lagi aku menjadi pengarah program..ades!! (sungguh memenatkan otak sebenarnya..huhu).Tapi Alhamdulillah,semuanya bergerak dengan lancar walau banyak cabaran dan rintangan yang dilalui.Semoga gerak kerja yang dilakukan membuka ruang pengalaman dan inspirasi dalam mengejar impian serta sebagai wasilah dakwah dalam mempertahan agama @ hifzu ad-din (salah satu tuntutan syariah)..ameen...

bila Mr Huznoull Khan mengucapkan kalimah infiniti..hehe

barisan vvip (termasuk aku sekali..hehe)

gerakan vvip untuk majlis penutupan

bila rasa macam artis..haha..posing baik punyer..=)

menemani speaker dewan negara melawat pameran..

zamlubawi : ramai yang kurang mengetahui bahawa mempertahankan diri sekarang menjadi fardu kerana faktor persekitaran sekarang..mari fikir2kan..=)

2 comments:

NORHIDAYAH SUMAIRI said...

blaja ilmu silat bukan setakat untuk pertahan diri, tapi juga untuk keberanian dalaman...itu yg best tentang silat

azzam el-lubawi said...

selagi tak bertentang ngn syariat belajarlah krn ada hikmah setiap tuntutan ilmu yg d pelajari..

Bahagiaku Bahagiamu Jua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...