pepatah pujangga

Kebahagiaan itu diibaratkan seperti sebatang pohon yang rendang, tempat tumbuhnya adalah jiwa dan perasaan kemanusiaan, ketakwaan kepada Allah adalah merupakan air, udara dan cahaya yang membantu pertumbuhannya..

Yusuf al-Qardawi

Sunday, September 5, 2010

Kompilasi Kebahagiaan Ramadhan 1431H!


Salam penghujung ramadhan..rasa sayu la pulak kerana ramadhan kian di penghujung.Semoga ramadhan tahun ini diberkati dan berharap bertemu lagi pada ramadhan yang akan datang..ameen..Bulan ramadhan adalah bulan ibadah dan bulan yang dijanjikan dengan pahala berganda.Tidak kira samada perbuatan zahiriah,rohaniah,akal dan lain2,dikira sebagai ibadah dan setiap ibadah yang ikhlas mendapat ganjaran..Sekadar mahu berkongsi beberapa kompilasi aktiviti sepanjang ramadhan kali ini.Rasa bersyukur kerana di beri peluang untuk menggerakkan hati serta jasad ini untuk menyumbang tenaga walau sedikit demi kebaikan bersama dan keredhaan Allah Ta'ala.Moga perkongsian yang tidak seberapa a.k.a ala-ala promo ini membuka lembaran pada diri untuk terus menabur bakti!! Allahu ameen..=)..hihihi

bersama sahabat dalam program malam seribu barakah di rumah warga emas Sri Tanjung,Kuang

Mensukarelakan diri bersama jawatankuasa depart. dalam merealisasikan Majlis Tadarus dan Sambutan Kemerdekaan + iftar Depart. Fiqh and Usul Fiqh..dah macam lecturer semua termasuk aku..hahaha..

pose menarik yang jarang dibuat oleh mana-mana model malaaysia..haha..gabungan 3 ex-ketua umum sg bert ketika berbuka..dahsyat!!huhu.

Babysitter yg menjadi bualan ramai setakat ini.haha..glamer sungguh!! huahua..

berbuka puasa bersama geng 2004.sori la muka tak expose..hehehe..malu la katekan..=)

memantau gelagat anak-anak mengimarahkan ramadhan dalam program ihya ramadhan di Pusat Pendidikan Abim Klang.

zamlubawi : bulan ramadhan yg dipenuhi dgn makan-makan tapi badan still maintain..hihi


No comments:

Bahagiaku Bahagiamu Jua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...