pepatah pujangga

Kebahagiaan itu diibaratkan seperti sebatang pohon yang rendang, tempat tumbuhnya adalah jiwa dan perasaan kemanusiaan, ketakwaan kepada Allah adalah merupakan air, udara dan cahaya yang membantu pertumbuhannya..

Yusuf al-Qardawi

Thursday, June 9, 2011

Bina Bahagia @ Mainboard KYC 2011/2012


Sudah separuh tahun pertama pemerintahan jawatankuasa baru KYC.Alhamdulillah segalanya berjalan lancar dan memerlukan sedikit pendisiplinan dan pengurusan yang lebih teratur.Al maklumlah,membina sebuah induk yang bervariasi memerlukan komitmen yang tinggi.Moga Ditetapkan pendirian ini dalam membawa usaha penyebaran ilmu.Ameen..

Mungkin ada yang ingin tahu siapa mereka yang terlibat dalam mainboard KYC 2011/2012 ni kan?? Insan yang terpilih itu telah dilantik secara rasmi pada 29 Januari 2011 dan mereka adalah :

Presiden                         
Muhamad Husnul Azam B. Ahmad Mughni
Naib Presiden                
Mahfuzah Bt. Abdul Raof
Setiausaha                     
Nuratika Bt. Shadan
Bendahari                       
Mohd Mursyidi B. Mohd Diah
Unit Modul & Latihan     
Mokhtar B. Mohd Nor
Unit Kebajikan               
Nadhirah Bt. Mohd Zam
Unit Publisiti                   
Muhammad Nur Azim B. Mohd Zainol

Segala sumbangan idea,kreativiti dalam usaha pembangunan modal insan dan pembangunan KYC boleh disalurkan kepada mereka ini.Allah Yusahhil!!!

Pertemuan pertama yang berjaya dibuat adalah pada 28 Mei 2011.Alhamdulillah,Segala perancangan telah disusun dan inshaAllah selepas ini akan lebih tersusun perancangannya.Mohon doanya dari semua rakan-rakan dan marilah sama-sama kita meriahkannya ya!!=)

zamlubawi : Nantikan program-program semester 2 anjuran KYC..=)


No comments:

Bahagiaku Bahagiamu Jua

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...